Blog 2010

Dagbladgoud (mei 2010)

Ieder jaar worden er door de Cebuco onder de noemer van ‘dagbladgoud’ prijzen uitgereikt voor de beste dagbladadvertenties. Helaas zijn de genomineerden voor de gouden dagbladadvertentie vrijwel altijd degenen die ook het meeste reclamebudget hebben voor de ontwikkeling van een paginagrote advertentie terwijl deze qua creativiteit niet altijd en per definitie de beste zijn. Misschien moet er eens een sub. categorie in het leven worden geroepen zodat ook de kleinere adverteerders (met de kleinere formaten) een eerlijke kans krijgen.

Internet exposure (april 2010)

Door de intrede van internet kan een bedrijf zich nog breder presenteren. Duidelijk is echter ook dat als het er op aan komt, het toch uiteindelijk altijd draait om het persoonlijke contract. Je kan in het geval van Resink Marketing Consultancy op internet uitleg geven van je werk of casestudies met mooie beelden tonen en daarmee waardering of kritiek oogsten maar dat werkt toch heel anders dan aan iemand persoonlijk je kennis en enthousiasme te tonen. Iemand voelt in een gesprek je betrokkenheid en of er daadwerkelijk een klik is. Zo ontstaat er veel sneller duidelijkheid over gewenste samenwerking.